Sunday, February 5, 2017

Îndemn


Citește ce cred alții despre fericire,
Îmbată-te cu măsură
Și cu orice altceva mai vrei
Atunci când ești singur
Sau însoțit.

Respiră și fumează‎ cu nesaț,
Adună banii la care visezi,
Construiește castelul pe care ți-l dorești
Și strânge în brațe himera pe care ai creat-o.

Apoi...

Când o să ai nevoie de dragoste
Și zâmbet,
Cafea cu miros de dimineață
Și pâine cu aromă de femeie,
Când o să vrei să citești visele
Prin ochii mei
Și să bei vinul
De pe buzele mele,
Când o să ți se facă foame de suflet
Și dor de împlinire...
Caută-mă!

Și nu te feri să mă iubești!

Fii pregătit
Să oferi tot ce n-ai avut vreodată
Și să primești tot ce n-ai știut că-ți dorești‎...

Cheamă-mă
Și am să vin
Atunci
Când o să vrei cu adevărat
Să trăiești!


No comments:

Post a Comment