Saturday, August 26, 2017

După 20 de ani

Colegilor de generație - REI 1992-1997


Ieri am dat timpul înapoi
Ne-am regăsit cu sete
Păream mai tineri decât noi
Toți – și băieți, și fete!

Și grupurile s-au format
Ca’n pauză pe holuri
Unii părea că s-au schimbat
Dar au același roluri.

Mai apoi multe amintiri
Ce le credeam uitate
Ne-au năpădit printre priviri
Și brațe dragi azi-noapte.

Timpul chiar nu a stat în loc
Dar noi, trecând prin viață,
Profund nu ne-am schimbat deloc -
Avem doar altă față!

Suntem și azi învățăcei
Cu noi profesori zilnic
Examene dăm printre grei
Ieșim mai rar la picnic…

Și cred că mulți au înțeles
Că ceea ce contează
E cum visăm și ce-am ales
Să prețuim în viață.

A fost frumos și-atunci și-acum
Dar sper că și mai bine
O să ne fie pe alt drum -
Cel care… abia vine!

Să ne vedem deci sănătoși
Pregătind alt miracol
La fel de mulți și arătoși
Și… la un sfert de secol!


1 comment:

  1. Vad la tine romantism si-mi place,
    Simt la tine Dragoste si-mi place!

    ReplyDelete