Thursday, February 11, 2016

Duminică


Soarele răsare,
Urcă sus pe cer;
Mie azi mi-e lene
Și am chef să zbier.

Lasă-mă în pace,
Că vreau să mai dorm;
De cearșaf nu trage
Că mi-e tare somn!...

Mai încearcă mâine,
Poate sunt mai zen;
Pân'atunci rămâne
Să îți dau un semn...

Dar o muscă intră,
Bâzâie de zor,
La ureche'mi cântă.

Vreau să o omor!

E nesuferită...
Nu stie că azi
Măcar sunt ferită
De ieșit pe străzi?

E ziua în care
Lenevesc cât vreau!
Chiar... o întrebare:
Oare cât mai stau?

Vremea e frumoasă,
Soarele e sus,
De nu ies din casă
Prilejul s-a dus!

Ziua trece'n grabă
Nu m'așteaptă dar;
Mă ridic deșteaptă
Și mă scutur clar!

Că e scurtă viața
Și e chiar păcat
S-o petreci cu fața
Numai... către pat!

Georgina Popescu



1 comment:

  1. Imi place, e..usurica, plina de argumente mobilizatoare, la final :)

    ReplyDelete