Sunday, March 13, 2011

Peter

Motto:
Pensia omoara mai multi oameni decat a omorat munca vreodata - Malcolm Forbes
Problema cu pensia este ca nu ai nici o zi de concediu - Abe Lemons
Cine este Peter?
Este personajul care, imediat dupa mama mea, este mentionat cel mai des in editorialele mele. Este cel mai activ pensionar din Cluj, care se ghideaza dupa acelasi principiu dupa care s-au ghidat parintii si bunicii mei, anume ca viata este prea scurta ca sa o petreci dormind. Este timp destul sa iti dormi somnul - cel vesnic, DUPA...
Prin urmare, dupa ce a primit decizia de pensionare, Peter s-a apucat de un altfel de activitate decat cea care i-a adus afirmarea in viata profesionala, respectiv din cercetator chimist a devenit... cercetator internetist si editorialist al revistei saptamanale info.kappa.
Ce trebuie sa mai stiti despre Peter (daca nu ati aflat deja) este ca fara el „Sufletul Cuvintelor” nu ar fi existat. Peter m-a invitat sa scriu, mi-a creat spatiul necesar in revista sa, mi-a dat incredere sa continui si dupa ce info.kappa a incetat sa existe.
La inceputul acestui an, noul sau proiect – blogul personal EGO OUT – a prins din ce in ce mai multa putere. Si cu el o noua provocare si pentru mine – sa scriu in limba engleza. Cu aceeasi generozitate dintotdeauna, m-a primit cu bratele deschise si aici, asa ca la ora actuala am doua ferestre deschise catre lume: una in romana pe blogul de fata - catre vechii prieteni apropiati sufetului meu, una in engleza, pe blogul lui Peter - catre cei pe care i-am cunoscut in ultimele luni in calatoriile mele.
Prin urmare si in mod firesc, Peter se bucura de o primire la fel de buna pe blogul meu. Cu atat mai mult cu cat contributia lui de astazi se inscrie foarte bine in tematica Sufletului Cuvintelor. Pentru ca Peter abordeaza sub o forma originala unul din cele mai puternice cuvinte din vocabular – „NU”.
Noua pagina pe care am creat-o astazi se numeste „Regulile lui Peter” si trateaza rezolvarea problemelor reale Am ales sa o creez sub forma de pagina si nu ca post, pentru ca utilitatea sa este mare, dar si pentru ca ea marcheaza un nou inceput. Dupa cum veti vedea, contine o invitatie si o promisiune - de a perfectiona si extinde aceste reguli pe masura trecerii timpului, cu sprijinul vostru si al experientelor prin care veti trece in confruntarea voastra individuala cu varii probleme reale, zi de zi.
Regulile lui Peter pentru rezolvarea problemelor reale sunt o chintesenta a intersectiei dintre experienta sa personala, exercitiile sale de gandire si studiului experientei si intelepciunii altora. Toate adunate intr-o viata de om - si credeti-ma pe cuvant, este un OM trecut prin multe incercari. Regulile enuntate de Peter pentru folosul celor tineri si batrani deopotriva constituie o baza solida pentru abordarea unor probleme reale. Ele sunt construite in jurul lui „NU” pentru ca, fara a contesta avantajele comunicarii si a gandirii pozitive, Peter crede cu tarie in puterea superioara a negatiei.
Sunt convinsa ca la o prima vedere Regulile lui Petere vor parea simple si de bun simt. Va asigur insa ca NU sunt intotdeauna usor de aplicat, cu atat mai mult cu cat „bunul simt” este pe cale de disparitie. Frumusetea lor consta atat in faptul ca pot ajuta in mod real in rezolvarea problemelor din viata de zi cu zi, cat si in faptul ca sunt perfectibile. Prin urmare, amandoi ne bazam pe contributia voastra - pentru a le perfectiona si extinde.
Ca sa NU o mai lungesc, va invit sa parcurgeti Regulile lui Peter pentru Rezolvarea Problemelor Reale, sa incepeti aplicarea lor in viata reala si sa contribuiti la perfectionarea si extinderea lor:
http://georginapp.blogspot.com/p/regulile-lui-peter-rpr.html
(nota: le-am prescurtat R.P.R., fara nici o legatura cu Republica Populara Romana, ci cu faptul ca putem astfel retine pe scurt cum sa le folosim in viata: ca pe niste REPERE!)
Georgina

1 comment:

  1. N-as fi crezut ca o sa se scrie vreodata atat de frumos despre mine cum o face Zana cea Buna a revistei Info Kappa si acum a blogului Ego Out.
    Modestia mea este supusa la o prea grea incercare,
    dar va incerca sa reziste.
    Draga Gina- recunostinta fara limite!
    As vrea sa precizez doar ca nu am obsesia statutului de pensionar, am fost in campul muncii pana la inceputul acestui an.
    Si am avut si noroc, la 4 zile dupa ce am devenit somer- la Bologna s-a demonstrat ca exista o noua sursa de energie- e ceva pentru care am sperat si
    actionat 23 de ani, vezi:
    http://www.journal-of-nuclear-physics.com/?p=360
    si http://newenergytimes.com/v2/sr/RossiECat/RossiECatPortal.shtml
    De atunci, slava Zeitei Atena (care seamana cu Gina, dar e mai dura)sunt mult mai ocupat decat in zilele de glorie ale lui Info Kappa. Viata e interesanta/
    Al vostru,
    Peter

    ReplyDelete