Friday, March 10, 2017

Flacăra



Când o să înțelegi că nu contează
De câte ori m-alungi și plec acasă?
Viața de știi să o trăiești din plin
E fascinantă și când bei pelin.

Când iubești sincer nu vrei răzbunare
Nici să arăți că tu ești cel mai tare
Dragostea nu e reciprocitate la cântar
Ci flacăra cea blândă dintr-un felinar.

Așa că plec. Deși știu foarte bine
Că sufletul nu-mi râde fără tine
Și visele oricum mă vor trăda
Noaptea la tine mă vor căuta.

Când mă trimiți departe eu mă duc
Când mă chemi înapoi iar te seduc
Când nu vrei să mă vezi dispar ușor
Când îți e dor revin încetișor.

Când ai nevoie să mă simți aproape
Fără prea multe vorbe îndulcite’n șoapte
Ajunge să trimiți un semn până la mine
Și îmi aduc tăcerea lângă tine.

Când o să înțelegi că nu contează
De câte ori m-alungi și plec acasă
Ai să fii liber să mă iei așa cum sunt:
Flacăra felinarului tău pe pământ!


No comments:

Post a Comment