Sunday, October 16, 2016

Teama



De ce oare mi-e teamă
Mai tare pe pământ?
Poate... să îmi dau seama
Că iubesc prea adânc.

El - un bărbat ce crede
Că viața e prea scurtă
Deci simte că o pierde
Când plutește'n derută...


Aleargă la chemare
Pe drumuri cunoscute -
Înspre femei pe care
Știe cum să le-asculte...

Iar eu... nu știu a spune
Nimic ce mă frământă;
Nici să îi cânt în strune
Ca orice 'ndrăgostită.

Doar îi pândesc privirea
Când vine, stă și fuge;
Nu pot să strig iubirea
Ce inima mi-o strânge.

Și-mi amintesc cuminte
Povețe bătrânești -
Teama crește în minte
Deci poți s-o biruiești!


Trimit deci la culcare
Cugetul temător
De mâine scot la soare
Sufletul zâmbitor!

De nu-i hărăzit mie
Cel care azi mi-e drag
Dezastru n-o să fie
Am să ies iar în prag.

Și-am să privesc în zare
Cu cei doi ochi ai mei
Căutând pe cel care
Va ști să creadă'n ei.

Să-mi înțeleagă spusa
Chiar și atunci când tac
Si să-mi iubească muza
Chiar dacă are... trac! 

În lumea asta mare
Undeva, temător,
Respiră cel cu care
Voi trăi până mor...


No comments:

Post a Comment